175 dagar, 2,6 milj passagerare och 8 milj kr

Lidingö4 mars 2024 kl 04.134
Bara du som prenumererar får:
• Över 5000 artiklar i arkivet
• Alla reportage
• Alla tester (kräftor, semlor, restauranger)
• Bildrebusjakten 1 gång/månad
• Dryckesguiden 1 gång/månad
• Bopriser 1 gång/månad
• Nyhetsbrev 1 gång/månad
Du stödjer Lidingös lokala dagstidning med oberoende journalistik
Läs denna artikel gratis!
... och du får 5000 andra artiklar också!
Prenumerera från
29 kr/månad
Första månaden gratis!
Ingen bidningstid
Klicka här
Du stödjer Lidingös lokala dagstidning med oberoende journalistik
En månad i taget
29 kr/månad
Ingen bindningstid
Första månaden gratis!
Årsprenumeration
295 kr/år
(24:50/månad)
(Ord pris 345 kr/år)
Ingen bindningstid
Första månaden gratis!
En dag
49 kr/dag
Engångsbetalning (kort eller Swish)
Har du redan ett konto?

Kommentarer

  1. Bra att ni följer! En annan sak som vore intressant att veta är när man kommer kunna åka till Ropsten utan att behöva åka halvvägs in till city, samt slippa trängselavgifter om man tex bara vill släppa av ngn där.

    1. Jag instämmer och undrar vad det är som pågår med det stora bygget vid Ropsten, har inte hittat information någonstans om detta och om tidsplanen för när allt ska återgå till det normala för trafiken vid Ropsten.

  2. Jättebra att få en nyhet om detta! Men att det tar nästan 5 månader att komma överens. Om jag gjorde så i min vardag, som inte påverkar 15000 pers om dagen, så hade jag fått sparken för länge sen. Har förståelse för att saker går fel, men att det tar sån tid att komma vidare. Nyfiken på vilka och eventuellt vad som varit stoppkloss.

  3. Tänka sig, vi blev medlemmar i NATO innan Lidingötåget började köra över Lilla Lidingöbron. Men det är ju skillnad på projekt och projekt……

Kommentera

Ange korrekt namn. Kommentarer granskas innan de publiceras.

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *